کاشت نگین دندان و مراقبت از آن
::: در حال بارگیری لطفا صبر کنید :::
کاشت نگین دندان و مراقبت از آن
www.rozex.rozblog.com
نام کاربری : پسورد : یا عضویت | رمز عبور را فراموش کردم

صفحه اصلی لب و دهان -70-کاشت نگین دندان و مراقبت از آن

تعداد بازدید : 443
نویسنده پیام
sameni آفلاین


ارسال‌ها : 45
عضويت : 29 /2 /1397
کاشت نگین دندان و مراقبت از آن
کاشت نگین دندان و مراقبت از آن
کاشت نگین دندان یکی از عواملی است که باعث زیبایی لبخند می شود. زیبایی و زیباتر شدن یکی از امور قابل اهمیت برای انسان ها به ویژه خانم هاست. با وجود اهمیت ویژه ای که خانم ها به زیبایی خود می دهند، روز به روز ایده های جالب تری برای زیبایی ظاهری خانم ها روی کار می آید. کاشت نگین دندان یکی از ایده های جذاب برای زیباسازی دندان ها و لبخند خانم ها می باشد که از استقبال خوبی برخوردار شده است.
انواع کاشت نگین دندان
نگین دندان به عنوان ابزاری زیبا برای زیباتر کردن جلوه دندان خانم ها از انواع مختلفی از جمله نگین کریستالی، نگین طلا و نگین بلریان در اختیار متقاضیان کاشت نگین دندان قرار می گیرد. قیمت نگین بر اساس جنسی که دارد متفاوت می باشد، اما در زمینه استفاده از نگین بهتر است بدانید که هر چند نگین بلریان از درخشش بیشتری برخوردار است، اما نگین کریستال دوام و ماندگاری بیشتری دارد. نوعی دیگر از نگین های زیبا که برای کاشت نگین دندان وجود دارد نگین طلای سفید است که در طرح های مختلف موجود می باشد.
انواع مدل های در کاشت نگین دندان
امروزه مدل های گوناگونی برای انواع نگین دندان طراحی شده و به مشتریان عرضه می شود. از جمله طرح های مختلف نگین دندان می توان به نگین طرح دایره ای و ساده، طرح ستاره ای، طرح قلب و یا طرح گل اشاره کرد. انواع نگین ها به صورت تکی و پیوسته نیز وجود دارد که بسته به سلیقه فرد روی دندان او کار گذاشته می شود. نگین های موجود در بازار به صورت سفید و شفاف و یا رنگی به فروش می رسد که انتخاب هر کدام از انواع آن امری کاملاً سلیقه ای است.
روش کاشت نگین دندان
کاشت نگین روی دندان اصلاً درد ندارد و این کار ظرف مدت ۱۰ الی ۱۵ دقیقه انجام می شود. نگین کاشته شده روی دندان مراقبت بسیار زیادی نمی خواهد و البته به مینای دندان نیز آسیبی وارد نمی کند. مسواک زدن پس از کاشت نگین روی دندان هیچ ممانعتی ندارد بلکه باید به صورت مرتب و دائمی برای جلوگیری از تجمع باکتری در اطراف نگین انجام شود. پس از کاشت نگین دندان می توانید برای درمان و ترمیم دیگر دندان های خود بارها به دندانپزشک مراجعه کنید و در این امر محدودیتی برای شما ایجاد نخواهد شد.
کاشت نگین دندان موقت و دائمی
اگر شما از آن دسته افرادی هستید که خواستار کاشت نگین دندان هستید، قبل از این کار بهتر است بدانید که نگین دندان به دو صورت نگین موقت دندان و نگین دائمی دندان مورد استفاده قرار می گیرد. از این رو نگین های یکبار مصرف را تنها می توان به مدت ۶ ماه استفاده کرد و جدا کردن این نوع نگین توسط خود شخص و با استفاده از وسیله ای نوک تیز به راحتی امکان پذیر می باشد؛ اما نگین های دائمی تنها توسط دندانپزشک روی دندان شما قرار گرفته و تنها توسط دندانپزشک از روی دندان شما برداشته می شود.
توصیه مهمی که به شما می کنیم این است که هیچ گاه شخصاً برای کندن نگین دائمی از روی دندان خود اقدام نکنید، چرا که این امر آسیب جدی به دندان شما وارد می کند. معمولاً نگین ها را با مواد و چسب خاصی و همچنین با اشعه لیزر روی دندان می چسبانند از این رو برداشتن نگین دندان توسط خود فرد کار نامعقولی به نظر می رسد.
توصیه های مهم قبل و بعد از کاشت نگین دندان
در صورتی که قصد کاشت نگین دندان را دارید بهتر است برای این کار نگین مورد نظر خود را از تولیدکنندگان و شرکت های معتبر خریداری کنید، چرا که کیفیت نگین دندان علاوه بر داشتن ظاهری زیبا و درخشش بیشتر دوام بالاتری دارد و همچنین در بهداشت دهان و دندان شما نیز تأثیری مستقیم خواهد گذاشت. از این رو حتماً نگین دندان را از شرکت های مورد تأیید وزارت بهداشت خریداری کنید. برای کاشت نگین دندان، انتخاب پزشک حاذق و ماهر از دیگر موارد مهم است، چرا که این عمل به علم و مهارت کافی از سوی دندانپزشک نیاز دارد و اگر با دقت کافی کار گذاشته شود عوارضی را در پی نخواهد داشت. حتماً قبل از کاشت نگین دندان به جرم گیری دندان های خود و پاکسازی آن ها بپردازید. بهتر است قبل از کاشت نگین دندان از سلامت دندان مورد نظر اطمینان حاصل شود و روی دندان پوسیده نگینی کار گذاشته نشود.
و اما بعد از کاشت نگین دندان باید حتماً به توصیه های دندانپزشک در زمینه رعایت بهداشت دهان و دندان خود اهمیت ویژه ای دهید. مرتب مسواک بزنید، مراقب باشید که غذاهای سفت نخورید چرا که موجب آسیب رسیدن به نگین دندان شده و یا موجب کنده شدن آن می شود.

سه شنبه 01 خرداد 1397 - 12:12
ارسال پیام نقل قول تشکر گزارش



برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.



تمامي حقوق محفوظ است . طراح قالبــــ : روزیکســــ