تزریق بوتاکس ...
::: در حال بارگیری لطفا صبر کنید :::
تزریق بوتاکس ...
www.rozex.rozblog.com
نام کاربری : پسورد : یا عضویت | رمز عبور را فراموش کردم

صفحه اصلی بسته های تخصصی پرسش و پاسختزریق بوتاکس ...

تعداد بازدید : 261
نویسنده پیام
taze آفلاین


ارسال‌ها : 230
عضويت : 29 /2 /1397
تشکر شده : 2
تزریق بوتاکس ...
تزریق بوتاکس
امروزه تزریق بوتاکس بعنوان راه حلی برای از بین بردن چین و چروک صورت از محبوبیت بالایی برخوردار است. در واقع بوتاکس محلولی است که باعث فلج شدن عضله شده و مانع از انقباض می شود بنابراین چین و چروک صورت مانند پیشانی و دور چشم را از بین می برد و باعث رفع اسپاسم آن ناحیه می گردد. داشتن پوستی شاداب و جوان همیشگی نیست بعد از ۳۰ سالگی پوست صورت شل می شود و دچار افتادگی می شود. چین و چروک اطراف لب، چشم ها و پیشانی عمدتا چهره را پیرتر نشان می دهد. تابش مستقیم آفتاب، تغذیه ناسالم، عوامل ژنتیکی، جنسیت، سن و سال، آلودگی هوا، جنس پوست و … عواملی هستند که باعث ایجاد چین و چروک می شوند.

مزایای تزریق بوتاکس
هر روز در دنیای عظیم تبلیغات با انواع مختلف محصولات جوانسازی صورت مواجه می شویم. هر کدام از محصولات زیبایی و جوانسازی صورت در صورت موفق آمیز بودن خطرات و عوارضی به دنبال دارد. تزریق بوتاکس روش مطمئنی است که ۳ تا ۶ ماه ماندگاری دادرد. از آنجایی که موفقیت آمیز بودن در این روش بسیار زیاد است از محبوبیت بالایی نیز برخوردار است. هر فردی بعد از ۳ تا ۶ ماه مجددا می تواند اقدام به تزریق بوتاکس نماید. تزریق بوتاکس برای نواحی از صورت که حرکت عصبی زیاد ضروری نیست مناسب است. با پر شدن شیارهای صورت دیگر چین و چروک باقی نمی مانند. علاوه بر چین و چروک با تزریق بوتاکس می توان تا حدود زیادی جای زخم و سالک را از بین برد و پوستی یک دست و سالم داشت.
نحوه ی عملکرد تزریق بوتاکس
انسان دارای احساسات و عواطفی است که با حرکات چهره می توان آن ها را نشان داد. به مرور جای این احساسات و عواطف روی صورت می مانند. مانند خطوط ناشی از لبخند که به صورت چروک های اطراف لب و یا دور چشم دیده می شوند. استیل کولین ماده ای شیمیایی است که به ماهیچه های صوت فرمان انقباض را می دهد. تزریق بوتاکس از ترشح این ماده جلوگیری به عمل می آورد. بعد از اینکه خاصیت بوتاکس از بین برود ماده شیمیایی استیل کولین دوباره ترشح می گردد و جای چین و چروک نمایان می شود. از آنجایی که فاصله خطر و درمان بسیار نزدیک به هم است باید تزریق بوتاکس توسط پزشک متخصص و باتجربه انجام پذیرد. امکان دارد مراکز غیر حرفه ای و غیر متخصص مواد بوتاکس را در شرایط نامناسب نگهداری کنند که در آن صورت بسیار خطرناک خواهد بود.
تزریق بوتاکس برای چه افرادی مناسب نیست؟
عمدتا اگر تزریق بوتاکس به نحو صحیحی انجام گیرد نتیجه ی مطلوبی به با خواهد داشت. افرادی که دارای پوست ضخیم و یا چین و چروک های عمیق و شدیدی هستند امکان دارد نتیچه چندان مطلوبی نداشته باشد. افرادی که دارای بیماری های عصبی هستند و یا مادران شیرده و باردار، افرادی که دارای بیماری های قلبی هستند و همچنین اشخاصی که دارای بیماری های عفونی هستند نباید تزریق بوتاکس انجام دهند. اما تزریق بوتاکس برای اشخاصی که دارای دیابت و یا فشار خون هستند بلامانع است. تزریق بوتاکس برای خانم ها و آقایان امکانپذیر است فقط شخص باید بالای ۲۰ سال سن داشته باشد. هرگونه حساسیت، سوزش و خارش بعد از تزریق موقت خواهد بود و بعد از چند روز اثری از حساسیت به جا نمی ماند. برای مشاهده تغییرات و از بین رفتن چین و چروک باید تقریبا ۷ روز بعد از تزریق منتظر بود.
مجله اینترنتی الهام مگ

شنبه 25 اسفند 1397 - 17:35
ارسال پیام نقل قول تشکر گزارش



برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.



تمامي حقوق محفوظ است . طراح قالبــــ : روزیکســــ