نکات پرورش زالو
::: در حال بارگیری لطفا صبر کنید :::
نکات پرورش زالو
www.rozex.rozblog.com
نام کاربری : پسورد : یا عضویت | رمز عبور را فراموش کردم

صفحه اصلی روانشناسی و مشاورهنکات پرورش زالو

تعداد بازدید : 271
نویسنده پیام
taze آفلاین


ارسال‌ها : 230
عضويت : 29 /2 /1397
تشکر شده : 2
نکات پرورش زالو
نکات پرورش زالو

چند نکته در زمینه پرورش زالو :
شاید اگر کسی برای اولین بار با شغلی به نام پرورش زالو آشنا شود حس بدی پیدا کند اما امروزه چه بخواهید یا نخواهید این شغل در زمره سودآورترین مشاغل محسوب میشود اما…
اما به شرط اینکه با تمام فوت و فن آن آشنا شوید و بدانید که چگونه از آن کسب سود کنید. برای کسانیکه به تازگی باشغل پرورش زالو آشنا می شوند مراحلی که باید طی کنند بدین شرح است :
اول آموزش
دوم برنامه ریزی و تعیین اهداف
سوم اجرا و شروع به کار
کار پرورش زالو کار ظریفیست که اگر در آن نکات ریزی که وجود دارد را رعایت نکنید باعث از دست رفتن اصل سرمایه تان نیز میشود.
روزانه باید بین دو تا سه ساعت برای اینکار وقت بگذارید ، شما با موجود زنده سرکار دارید ، موجود زنده عید و تعطیلی ندارد و همیشه به رسیدگی و مراقبت نیاز دارد.
بر خلاف تصور عام زالو به محیط بهداشتی و تمیز نیاز دارد که باید برایش فراهم کرد و سهل انگاری نباید در این مورد انجام شود
سوال : بسیاری از افراد این است که بهترین زمان برای تکثیر و یا پرورش زالو چه زمانی است؟ در جواب بهتر است بگویم اگر بخواهیم کار پرورشی بکنیم بهترین زمان شش ماه اول سال و اگر بخواهیم کار تکثیر و آن هم در کارگاه و به روش مصنوعی انجام دهیم هر موقع از سال میتوان آن را انجام داد‌‌.
نکته دیگری که باید اشاره کنم این است که شروع اینکار به پشتکار و همت فراوان نیاز دارد و نباید زود نا امید شد و تا رسیدن به هدف دست از تلاش برنداشت.
گروه صنعتی زالو پروران راگا کلیه امور مربوط به این شغل اعم از آموزش پرورش زالو ، مشاوره پرورش زالو ، اجرای مزرعه پرورش زالو ، خرید زالو ، فروش زالو را به صورت صفر تا صد کار انجام می دهد .


چهارشنبه 28 فروردین 1398 - 17:44
ارسال پیام نقل قول تشکر گزارش



برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.



تمامي حقوق محفوظ است . طراح قالبــــ : روزیکســــ