تفاوت بین زگیل تناسلی و تگ های پوستی چیست؟
::: در حال بارگیری لطفا صبر کنید :::
تفاوت بین زگیل تناسلی و تگ های پوستی چیست؟
www.rozex.rozblog.com
نام کاربری : پسورد : یا عضویت | رمز عبور را فراموش کردم

صفحه اصلی چشم و بینایی -90-تفاوت بین زگیل تناسلی و تگ های پوستی چیست؟

تعداد بازدید : 43
نویسنده پیام
nyushagholami آفلاین


ارسال‌ها : 354
عضويت : 14 /5 /1399
محل زندگي : tehran
سن : 22
تفاوت بین زگیل تناسلی و تگ های پوستی چیست؟
بیایید در مورد عوامل تمایز بین این دو بیماری مفصل صحبت کنیم. هنگامی که در ناحیه ی تناسلی یا مقعد خود با علائم و نشانه های این بیماری روبرو شدید باید بدون فوت وقت به بهترین پزشک متخصص زگیل تناسلی مراجعه کرده و درمان را آغاز نمایید. زیرا هم خطر گسترش آنها وجود دارد و هم شریک جنسی خود را می توانید آلوده کنید. از طرفی اگر زگیل‌های تناسلی در مسیر مجاری ادراری یا مجرای واژن قرار بگیرند احتمال انسداد و خونریزی وجود دارد.
ظاهر

تگ های پوستی یا شبیه بادکنک خالی شده یا حتی دانه ای برنج هستند که از طریق یک ساقه نازک به پوست متصل می شوند.

بر خلاف تگ های پوستی، زگیل تناسلی ممکن است صاف، گل کلمی شکل یا ساقه ای باشد (برآمدگی های انگشت مانندی دارند). پایه پهن تری دارند و معمولا محکم به بدن میچسبد.

برچسب های پوستی در نواحی بدن که در آن اصطکاک بیشتری به صورت روزانه وجود دارد مانند گردن، زیر بغل، پلک ها، زیر سینه ها، ران ها، اندام تناسلی یا چین های کشاله ران رشد می کنند.

زگیل تناسلی عفونی است و از طریق تماس مستقیم پوست به پوست پخش می شود. بنابراین، آن‌ها نواحی از پوست را تحت تأثیر قرار می‌ دهند که معمولاً هنگام تماس جنسی محافظت نمی‌ شوند و در حین رابطه جنسی (در اثر بریدگی‌های جزئی) آسیب می‌ بینند. شما می توانید آنها را بر روی ساقه آلت تناسلی، مجرای ادرار، واژن، فرج، دهانه رحم یا پوست اطراف مقعد بیابید.
روش انتقال و پخش شدن

معمولاً ممکن است یک برچسب پوستی منفرد را در یک ناحیه مشاهده کنید. ممکن است بیش از یک برچسب پوستی روی بدن خود داشته باشید.زگیل تناسلی نیز به صورت منفرد یا گروهی و خوشه ای ایجاد می شوند. با این حال، زگیل تناسلی عفونی است، ممکن است به راحتی به بافت مجاور گسترش یابد تا نواحی دور (از طریق خاراندن و اصلاح).تفاوت در ساختار و بافتاسکین تگ ها زمانی که آنها را لمس می کنید، بسیار صاف هستند. آنها می توانند به راحتی زیر دست جابجا شوند زیرا پایه نسبتاً نازکی داشته و رویه بزرگتری دارند.
عرشه آنلاین / درمان زگیل تناسلی با لیزر

سه شنبه 19 دی 1402 - 11:43
وب کاربر ارسال پیام نقل قول تشکر گزارش
saraghk44 آفلاین


ارسال‌ها : 37
عضويت : 25 /1 /1403
پاسخ : 1 RE تفاوت بین زگیل تناسلی و تگ های پوستی چیست؟ :
مهاجرت به فرانسه و تحصیل در کشور فرانسه ممکن است برای بسیاری افراد تجربه جالبی باشد. در زیر چند مرحله برای مهاجرت و تحصیل در فرانسه آورده شده است:1. **انتخاب دوره تحصیلی:* - ابتدا باید تصمیم بگیرید که در چه رشته‌ای می‌خواهید تحصیل کنید. فرانسه دارای دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی با شهرت جهانی است.2. **آموزش زبان فرانسوی:**- برخی از برنامه‌های تحصیلی به زبان فرانسوی ارائه می‌شوند. بنابراین، ممکن است نیاز به یادگیری زبان فرانسوی باشد. مهارت‌های زبانی می‌تواند از طریق آزمون‌های DELF یا DALF اثبات شود.3. **انتخاب دانشگاه و برنامه تحصیلی:** - قبل از انتخاب دانشگاه و برنامه تحصیلی، به مواردی مانند سطح شهرت دانشگاه، امکانات آموزشی، و شرایط پذیرش توجه کنید.4. **درخواست پذیرش:** پس از انتخاب دوره و دانشگاه، درخواست پذیرش را به دانشگاه ارسال کنید. ممکن است این مرحله شامل ارسال مدارک، اطلاعات تحصیلی، و گاهی نیاز به مصاحبه باشد.5. **ویزای تحصیلی:*- پس از دریافت پذیرش، باید ویزای تحصیلی را درخواست کنید. بررسی نیازمندی‌ها و مدارک مورد نیاز برای درخواست ویزا مهم است.6. **آمادگی برای زندگی در فرانسه:** - مطالعه درباره فرهنگ محلی، سیستم آموزشی، و زندگی روزمره در فرانسه اهمیت دارد. همچنین باید مسائل مالی، مسکن، و بیمه را مدیریت کنید.قبل از شروع هر مرحله‌ای، توصیه می‌شود که با دقت اطلاعات مرتبط با دانشگاه‌ها، برنامه‌های تحصیلی، و الزامات مهاجرت به فرانسه را بررسی کنید و در صورت نیاز از مشاوره مراکز معتبر یا دفاتر مهاجرت بهره‌مند شوید.

سه شنبه 18 اردیبهشت 1403 - 18:59
ارسال پیام نقل قول تشکر گزارش



برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.



تمامي حقوق محفوظ است . طراح قالبــــ : روزیکســــ